Tuesday, September 25, 2012

Triple busy-ness of the week : Part 2

Assalamualaikum.

Seminggu tak update menandakan ke-busy-an masih menghantui. Sekarang memang busy nak final exam. Huh. Nervous! Tapi, tak menjadi masalah besar utk menghadapi final exam. Tak sabar rasanya nak habis sem 5. Sem depan dah menjadi sem terakhir di UiTM Sarawak. InsyaAllah, kalau takda aral melintang. Berharap sangat graduate on time :)

2. Assignment ENT300
    Perlu buat business plan. Senang ke? Bagi aku agak senang la sebab pernah buat sebelum ni. Format nak buat plan memang dah tahu. Tapi, business plan untuk subject ni memang agak berlainan daripada business plan sebenar. Aku jadi General Manager, so act like a real leader la dalam group. Kerja ni agak senang sebab ahli kumpulan memberi yang terbaik walaupun ada segelintir perkara yg seriously menjatuhkan maruah aku sebagai seorang ketua. Bukan nak membangga diri tapi aku memang dah di latih untuk membuat business plan sebelum ni walaupun berkaitan dengan construction path. Aku dah buat yg terbaik untuk mengikut format sebenar business plan, namun sentaisa ada pertikaian. Yg paling menyakitkan dan mencabar aku bila ada certain manusia yg mengatakan aku buat dengan cara yg salah dan ayat aku banyak grammatical error. Okayyy, aku accept semua yg diperkatakan. Hmph, apa apa jeeeee laaaa :)

p/s : Harap business plan dapat markah yg memuaskan.

No comments: