Wednesday, July 27, 2011

final is around the corner

assalamualaikum :)

apa khabar kah orang yg jaoh di rantauan? ehh, jap la. aku yg kat rantau orang. hehe. ye laa, study. memang la kat rantauan. cakap pasal rantau, nampaknya puasa tahun nie kat rantauan lagi :')

sedar tak sedar, dah dua bulan aku belajar. bermakna "final is around the corner" !

exam exam exam exam :) 

wahhh ! love examsssssssssssssssssssss ! NOT :)

aku suka nak study tapi tak suka exam. cinta la sangat kat exam. menyampah laa nek oii. huhu. aku nak study je taknak exam. aku suka nak buat lab, study, presentation, cakap-cakap tapi exam? last choice of my life. yahhhh begitu aii sintakan exam itoo :)
macam mana punnnn, tetap kena study untuk exam. lepas tu, lupakan exam. tapi aku tak pernah lupa apa yg aku study sebelum nie. terutamanya MATH :) love math sesangat. 

btw, pasrah je la dengan final exam. chaiyok !

p/s : pssssssstttttttttt :p

No comments: