Tuesday, May 24, 2011

alhamdulillah :)

assalamualaikum :)

alhamdulillah, bersyukur sangat sebab dapat result yg tak berapa nak gempak tu. hilang melayang dah cita-cita aku nak dapat ANC. huhu :)
tapi takpa, aku tetap bersyukur sebab takda yg sangkut. aku lulus !
bahagia laa aku lepas ni. yg penting, hidup mesti diteruskan :)
kan selalu orang cakap, ada hikmah di sebalik kejadian :)
result aku agak terok mungkin sebab aku main-main sangat sem lepas. 
sem akan datang, aku nak dapatkan dean's list lagi. chaiyok !
apa apa pun, result aku tak la terok sangat tapi memang bio dengan phy aku menarik ke bawah aku punya pointer.
tapi tetap, aku dapat pointer 3.00 ++. so, tak la sedih sangat :)
aku tetap happy. tapi agak sedih la math aku tak dapat A. 
it's okay, aku boleh usaha lagi dan lagi.

sebab, life must go on :)

No comments: